Bemutatta legújabb versenyautóját a BMW, amit a privát csapatoknak szánnak. Az M4 Coupé alapjára épülő M4 GT4 természetesen még dögösebb, és még erősebb, mint az utcai modell, ezért is sajnáljuk, hogy nem ülhetünk a kormánya mögé.

2018-ban már rajthoz állhatnak a szerencsés és persze tehetős autóversenyzők a BMW legújabb modelljével. Az M6 GT3 után elkészült az egy kategóriával kisebb versenyautó, az M4 GT4, ami mindenben túltesz az utcai autón.

A motorházfedél szénszálas anyagból készült, mint az M4 CS-en, és itt az oldalsó ajtók is karbonból vannak. Új az első légterelő és a hátsó szárny, és persze a kipufogórendszer is, ettől nemcsak izgalmasabb lesz a hangja, de gyorsabb is lehet az autó.

A háromezres, soros hathengeres motor teljesítményét nem árulták el, hiszen az adott pályára beállított specifikáció függvényében változik, de az biztos, hogy több, mint a széria M4 Coupé 431 lóereje. 18 colos kerekeire 300 mm széles abroncsok kerülnek, a váltója hétfokozatú.

Már fogadják a megrendeléseket az autóra, aminek az ára 169 ezer euró, és ebben még nincs benne az áfa. A következő gyári videón megnézheted, hogyan készült a következő 24 órás nürburgringi versenyen már rajtoló BMW M4 GTS, és egy kicsit a hangjába is belehallgathatsz:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ezt a Ferrarit igazán megcsúfították, hogy extrém körülmények között is lehessen versenyezni vele

Gyorsabb lett, mégis kevesebbet fogyaszt – kipróbáltuk a megújult Lexus UX-et

Még több erő és luxus a Land Rover Defenderben

További cikkeink a témában