A toplista-sorozatában újabb területre tévedt a Porsche, a leggyorsabb modellek és a legérdekesebb prototípusok után a legmenőbb üléshuzatok kerültek sorra. Utazz velük abba a korba, amikor a színes és a kockás volt a menő.

A Porschénél a legjobb rövidfilmek azok, ahol egy téma öt legkülönlegesebb képviselőjét mutatják be. Az üléshuzatokról még biztosan nem készült ilyen összeállítás, pedig a kárpitok nagyban meghatározzák az utastér hangulatát. Azt már biztosan tudod, hogy Varga Péter a Porschék külső dizájnjáért felelős, nos, Ivo van Hulten ugyanezt a feladatot látja el a belső tereknél, és most vele együtt válogatták ki a legjobb Porsche-üléseket.

#5 Porsche 928

A burgundi bőrkárpit a fehér csíkos betétekkel nagyon nyolcvanas évek, ahogyan a Porsche 928 is, és ennek a bizonyos modellnek a különlegességét az adja, hogy Ferry Porsche aláírását varrták a fejtámaszára.

#4 Porsche 911

17 évig készült a Porsche 911 második generációja, és ez a példány az utolsó, ami 1989-ben elhagyta a gyárat. A fehér sportautóhoz remekül illik a kor divatját idéző gesztenyebarna plüsskárpit fehér csíkokkal.

#3 Porsche 911 Turbo

Louise Piëch Ferdinand Porsche lánya és a Volkswagen-vezérként ismert Ferdinand Piëch anyja volt, róla nevezték el a 911 Turbónak ezt a különkiadását. Mivel Louise szívesen festett, ezért az ő művészetét idézi a kockás kárpit színvilága.

#2 Porsche 901

A legelső Porsche 911, amit még 901-nek hívtak, jelenleg a Porsche múzeumában található. A pepita kárpittal bevont ülése lehet, hogy kissé egyszerű, de stílusos választás volt a nemrég teljesen felújított ritkaság piros fényezéséhez.

#1 Porsche 911 Targa SC

A pepitánál is érdekesebb a mintája ennek az integrált fejtámaszos ülésnek, ami ebbe az 1977-ben gyártott 911-be került, a dizájn a motorsportból ismerős kockás zászlót idézi. Az SC pedig a Super Carrera rövidítése.

Nézd meg videón is a legérdekesebb Porsche-üléshuzatokat:

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ráhúzta egy taxis a kormányt egy bringásra az Alagút bejáratánál, aztán a kijáratnál kiszállt és elé állt

Ezt a Ferrarit igazán megcsúfították, hogy extrém körülmények között is lehessen versenyezni vele

Gyorsabb lett, mégis kevesebbet fogyaszt – kipróbáltuk a megújult Lexus UX-et

További cikkeink a témában