Lehet sajnálkozni, hogy egyre több új autó kap négy- helyett háromhengeres motort, de nem érdemes, mert ettől még nem változtatnak a gyakorlaton a gyártók. Ha már így alakult, akkor érdemes kipróbálni, hogy melyik hogyan megy.

A carwow csapata rendezte azt a gyorsulási versenyt, ahol a vezetési élményért imádott előző generációs Fiesta ST csap össze a legújabbal, amivel már mi is mentünk egy kört. A régi modellt 1,6 literes, 180 lóerős négyhengeressel szerelték, az újat pedig az 1,5 literes, 200 lóerős háromhengeressel. Az eredmény mondhatni papírforma lesz, de azért érdemes megnézni, hogy mennyivel.

Persze könnyen lehet, hogy másképpen alakult volna a verseny eredménye, ha mindkét Fiesta kétszáz lóerős. Az elődből az ST200 változatért mi is odáig voltunk.

Olvasd el a részleteket is:

A Fiesta első crossoverével és a legújabb ST modellel is futottunk egy kört

Egy hengerrel kevesebb, egy mázsával több, mint az elődje, de mégis fürgébb az új Ford Fiesta ST.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

A McLaren elismerte, hogy beáldozhatják Piastri futamát Norris vb-címéért

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés