Egymással veszekedtek a szerelők és a mérnökök, hogy ne Lewis Hamilton autóján kelljen dolgozniuk.
2007-ben egy teljesen új pilótapárossal vágott neki az új idénynek a McLaren, a Renault-tól leigazolták a kétszeres világbajnok Fernando Alonsót, a másik ülést pedig az újonc Lewis Hamilton kapta meg – ők egyébként Kimi Räikkönent és Juan Pablo Montoyát/Pedro de la Rosát váltották.
A McLaren korábbi első számú szerelője, Marc Priestley elárulta, annak ellenére, hogy Hamilton hatalmas hírnevet szerzett a junior sorozatokban, nem annyira akartak vele dolgozni a szerelők:
„A szerelők és a mérnökök egymással veszekedtek, hogy Fernando autóján dolgozhassanak. Senki nem akart Lewis Hamiltonnal dolgozni a legelső évében, mert nem vártak sokat tőle.”
Hamilton azonban nagyot bizonyított, első F1-es idényében ugyanannyi pontot szerzett, mint Alonso (109), amivel egyetlen egységgel maradtak el az abban az évben világbajnoki címet nyerő ferraris Räikkönentől. A brit tehát versenyképesnek bizonyult, emiatt pedig volt is feszkó közte és a világbajnok csapattársa, valamint a két pilóta szerelői között – Priestley szerint ezért is nem lehettek világbajnokok a szezon végén:
„Minden lehetőségünk megvolt arra, hogy megnyerjük a világbajnokságot, de nem sikerült, mert csapatként nem működtünk jól, nem egy irányba húztunk. Hatalmas megosztottság volt a csapaton belül.”
Az idény végén Alonso el is hagyta a csapatot és visszaigazolt a Renault-hoz, Hamilton pedig a következő szezonban megszerezte első világbajnoki címét a hét közül.
(Forrás: planetf1.com, fotó: Getty Images)
Ez is érdekelhet: