A páncélozott autóról biztosan nem a Porsche jutna eszedbe, pedig a stuttgarti gyártó a kilencvenes évek végén kísérletezett a golyóálló 911-essel, és most az egyetlen elkészült prototípust ismerheted meg.
A Mercedesnél nagy hagyománya van a páncélozott autók gyártásának, és a másik stuttgarti autógyártó, a Porsche is gondolkodott rajta, hogy beléphetne erre a piacra. 1997-ben az akkori legújabb modelljüket vették elő hozzá, ami arról ismert, hogy szakított a léghűtéses motorokkal, és a dizájnjával is új fejezetet nyitott a legendás 911-es történetében.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A páncélozott autók tulajdonosai általában nem olyan harsány színt választanak, mint ennek a 911 Carrerának a szitakötő-türkizkékje, de a fényezést leszámítva ez a Porsche mindenben pontosan úgy néz ki, mint a gyári.
Az ajtókat kinyitva már feltűnik a 20 milliméteres biztonsági üvegezés, a karosszériát egy speciális kompozittal tették golyóállóvá.
A Porsche vezetőjének nem kellett lemondania a kényelmi funkciókról, de a 911 Carrera dinamikája jóval szerényebb lett, a golyóálló változat ugyanis kereken 3 tonnát nyom, ami jelentős különbség a gyári modell 1317 kilogrammjához képest, miközben a 3,4 literes, 300 lóerős hathengeres bokszermotor maradt a széria. Az egyetlen példányt a Porsche múzeumában őrzik.