Az egyik legextrémebb módon átalakított Honda NSX az új Super GT versenyautó, de ebből nemcsak a hibridrendszer, hanem a V6-os is hiányzik. Mégsem kevesellnéd a teljesítményét.

Nagy légterelőjével és a hozzá gyártott egyedi trélerrel keltett feltűnést az új NSX GT3-as versenyautó-változata, és máris itt egy még durvább átépítés. A Honda NSX-GT névre keresztelt versenyautó a japán Super GT sorozatban indul, és sokkal extrémebb aerodinamikájú karosszériát kapott, még nagyobb légterelő szárnnyal.

Pedig nem olyan motor került bele, mint amit a külseje alapján sejtenél. Míg a GT3-as versenyautóból hiányzott a szériamodellt összkerékhajtásúvá változtató elektromotor, de a biturbó V6-os megmaradt, addig az NSX-GT esetében a szabályok miatt meg kellett elégedni négy hengerrel. Mégsem lehet gond, hiszen a kétliteres, turbós motor így is 600 lóerőre képes.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés