Az AMG GT négyajtós változata már gyárilag elképesztő, de a Brabus még bőven látott benne lehetőséget. A Rocket 900-hoz nemcsak a karosszériát tuningolta, hanem a motor sem maradt változatlan.
A Brabus legújabb büszkesége a Rocket 900, amihez a Mercedes-AMG GT négyajtós változata adta az alapokat. Gyárilag ebben a modellben, mint a legtöbb AMG-ben, a 4 literes biturbó V8-as motor dolgozik, de a Brabus számára ez nem volt elég, ezért kovácsolt dugattyúkkal és teljesen új turbóval egy 4,5 literes V8-ast építettek belőle.
Az új motor teljesítménye 900 lóerő, a legnagyobb nyomatéka 1200 Nm, de a tartósság kedvéért az autóba építve 1050-re fogták vissza.
A Rocket 900 ezzel tényleg úgy megy, mint a rakéta: 2,8 másodperc alatt gyorsul nulláról százra, a rajt után 23,9 másodperccel a 300 km/órát is eléri. A végsebessége 330 km/óránál korlátozott.
A Brabus az AMG GT külsejét is tuningolta, az elöl 21, hátul 22 colos kerekek jóval szélesebbek, ezért a sárvédőket is kiszélesítették hozzá.
A jobb hűtés érdekében a hűtőmaszk két szélét kinyitották, és a lökhárítón is nagyobbak lettek a légbeömlők.
A szélcsatornában kikísérletezett szénszálas diffúzor és a hatalmas hátsó szárny az aerodinamikát szolgálja.
A Rocket 900 igazi ritkaság lesz, mert összesen csak 10 példányt épít belőle a Brabus.
A teljesen személyre szabható AMG GT ára is elképesztő, nettó 435 ezer euró, ami 159 millió forintnak felel meg. Ha nem jön be a fekete, akkor akár ilyen ütős szürkét is lehet kérni: