Az angolok kicsit túlangolkodták magukat, és lekapták a műsorról a Jaguar egyik reklámját, amelyben Tom Hiddleston olyasmit népszerűsített, amit nem kellett volna.

A Brit Reklámfelügyelet azt kifogásolta, hogy a "rossznak lenni jó" kampány részeként leforgatott reklámban a Thor főgonoszát megformáló Tom Hiddleston azt a benyomást kelti, mintha túl gyorsan hajtana a gyönyörű Jaguar FType kupéval, ezzel pedig a felelőtlen vezetést népszerűsíti. Az, hogy közben Shakespeare II. Richárdjából idéz, és ezzel az angol szépirodalmat népszerűsíti, úgy tűnik, senkit sem érdekelt.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
13% Naná, és nagyon keményen.
38% Igen, de menedzselhető.
50% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés