Aki platós munkagépet keres, annak ez nem olyan jó hír.

Ilyen ember viszont Európában nincs olyan sok, a többség tehát örülni fog az ergonomikusabb és kényelmesebb utastérnek, a kétzónás légkondinak, a duplafülkés változatnál pedig a hátsó merev tengely-laprugó kombinációt váltó független felfüggesztés-spirálrugó kombónak.

A motorválaszték egy 2,4 literes, négyhengeres 160 vagy 190 lóerős teljesítményű dízelmotorból áll, amely az ígéretek szerint 24 százalékkal takarékosabb az elődnél. Hivatalos bemutató szeptemberben, Frankfurtban.

(Forrás: Nissan)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

További cikkeink a témában