A japán sportautók közt igazi legendának számít a Skyline GT-R összes generációja, és most egy olyan példányt mutatunk, amit a japán műhelyekre jellemző aprólékossággal restauráltak úgy, hogy még jobb legyen, mint az eredeti.

A modernizált klasszikusok általában amerikai izomautók, brit roadsterek vagy Porsche 911-esek alapjára épülnek, pedig a japán ikonok közül is lenne mit válogatni. A Built by Legends legújabb alkotása egy olyan Skyline GT-R, amit nem egyszerűen felújítottak, hanem a legapróbb részletig átfésülték, hogy minden eddiginél jobb legyen.

Micsizo Nikura a nyolcvanas években alapította a Mine’s tuningcéget, majd a Skyline GT-R különböző generációinak építésével szerzett nevet magának. A képeken látható R32-es modell is náluk készült,

a munka során a japán műhelyekre jellemző tökéletességre törekedtek.

Az autót először is darabokra szedték, és a legutolsó csavarig átnézték.

A 2,8 literes hathengeres erőforrását a Mine’s motorépítő mestere kézzel szerelte össze,

az eredménye 500 lóerő feletti teljesítmény és percenkénti 8000-es fordulatszám. A kipufogórendszer titániumból készült, az Öhlins lengéscsillapítókat, Hyperco rugókat és Brembo fékeket külön az izmosított Nissanhoz hangolták.

A 18 colos Rays kerekeken gördülő Skyline GT-R a szénszálas anyagok használatával mintegy 120 kilogrammal könnyebb lett a gyárinál. Az utasteret is teljesen felfrissítették, velúrral és mikroszálas anyaggal borították az üléseket, a kormánykerék kisebb és vaskosabb az eredetinél,

az egyedi kulcsokkal pedig végképp álomautó lett a Built by Legends Nissanja.

Ez is érdekelhet:

Nekivágnánk az éjszakának ezzel a Skyline GT-R-rel

Te hová indulnál ezzel a Nissannal?

Rabul ejt a színe ennek a Nissan Skyline GT-R-nek

Kétszer annyit fizettek érte, mint amennyire számítottak.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

Amikor a világ legnagyobb autóversenyzői a Népligetben nyomták

További cikkeink a témában