Az Opelnek régen voltak sportos és elegáns kupéi, és ezért is kapott szárnyra gyakran a hír, hogy újra kétajtós modellt tervez a német gyártó. Most megmutatjuk azt a koncepciót, ami szerint nagyszerű kupé lett volna az Insigniából.

A Buick egy nagy múltú amerikai autómárka, 1903-ban alapították, és szerepe volt a General Motors létrejöttében, aminek azóta is a része. A kínálata az utóbbi években átfedést mutatott az Opelével, többek közt a Cascada, a Mokka és az Insignia is kapható volt a tengerentúlon a Buick emblémájával. Az utóbbi ihletett egy formás tanulmányautót, aminek az európai utakon is lett volna keresnivalója.

2016-ban a detroiti autószalonon mutatták be az Avista névre keresztelt koncepcióautót, aminek a formája azonnal a jelenlegi Insigniát juttatja eszedbe.

Csak az emblémát kell leképzelni róla, hogy egy vonzó sportkupé legyen belőle az Opel kínálatában, akár a szép emlékű Monza utódja.

A keret nélküli ablakokkal és a képernyőkkel teli műszerfallal még ma is megállná a helyét.

A koncepció nem az Insignia, hanem a Chevrolet Camaro padlólemezére épült, ezért

a 3 literes, 400 lóerős biturbó V6-os benzinmotorja a hátsó kerekeket hajtotta egy nyolcfokozatú automata váltón keresztül. A tanulmányautó kedvező fogadtatása ellenére a Buick elvetette az Avista gyártását, és mivel az Opel a GM-től a PSA-csoporthoz került, az Insignia kupéváltozatára is várnunk kell még.

Ez is érdekelhet:

Még mutatósabb lett a megújult Opel Insignia

„Stadionvilágítás” is van benne.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
10% Naná, és nagyon keményen.
52% Igen, de menedzselhető.
38% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés