Pontosan három éve mutatta meg az Opel az Insignia második generációját, amiből máris itt a ráncfelvarrott kivitel. Az ötajtós Grand Sport és a kombi Sports Tourer továbbra is nagyon jó formában van.
Az Opel már az első Insigniával jelezte, hogy látványosabb, elegánsabb autóval érkezik a középkategóriába, és a három éve bemutatott második generációja ugyancsak formás, de már karcsúbb és okosabb is lett. Még nem voltak ráncai, amit fel kellett volna varrni, ezért most inkább a részleteken igazítottak.
Az új modellévű Insigniát a fényszórójáról ismerheted meg,
a lökhárítóba harapó lámpában felülről alulra került a szárny alakú menetfény. Jobban is világít, oldalanként a korábbi 16-ról 84-re nőtt a LED-ek száma, amivel fényárba borítja az előtted lévő utat úgy, hogy a szembejövőket és az előtted haladókat folyamatosan kitakarja. Az Opel közleménye „stadionvilágításnak” nevezi.
A hűtőmaszk is hangsúlyosabb lett, rajta a nagyobb Opel-emblémával, hátul pedig kerekről szögletesre váltottak a kipufogóvégek.
A belsejét még nem mutatta meg a gyártó, ezért csak a leírásra hagyatkozhatunk, hogy frissebb infotainment, új tolatókamera és parkolóasszisztens került az eddig is bőséges vezetősegédek közé.
A motorokról csak annyit árult el az Opel, hogy takarékosabbak és tisztábbak lesznek,
kénytelenek is, hiszen jövőre szigorúbb károsanyag-kibocsátási normáknak kell megfelelni.
Az Astra ezért váltott 1,2 és 1,4 literes benzines, valamint 1,5 literes dízel háromhengeres motorokra, hogy ebből mit kap az Insignia, az csak januárban derül ki.