A Dodge mutatta be az első olyan amerikai izomautót, amit szériagyártásban összkerékhajtással szerelnek. Télen biztonságosabb, és ha úgy alakul, hóban jót csapathatsz ezzel a Challengerrel.

Amióta világ a világ, az amerikai izomautók mindig hátsókerék-hajtásúak. Persze vannak kivételek, egyedi átépítések, mint például Ken Block ’65-ös Mustangja, de újonnan és gyárilag eddig csak hátul hajtós Camaro vagy Mustang készült. Mostanáig!

Jó érzékkel a tél elején mutatta be a Challenger GT összkerékhajtású változatát a Dodge. Az opció csakis a kínálat leggyengébb motorjához rendelhető, de a gyengét csak idézőjelben értsd, mert az is egy 3,6 literes V6-os 305 lóerővel. Az automata váltót, ami szintén széria, sport móddal is ellátták, és a kormánykerék mögötti fülekkel is kapcsolgathatod.

Nem győzik kihangsúlyozni, hogy rossz időben az összkerekes Dodge biztonságosabb a többi izomautónál. De ez még nem minden. Az összkerekes autók jobban is rajtolnak, és ezt elősegítendő rajtprogram is került a Challengerbe. Sőt, háromféle vezetési üzemmód közül lehet választani, az egyikkel pedig szépen lehet driftelni a havon, ahogyan a gyári képeken is teszik. Mi biztosan tennénk egy próbát!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ezt a Ferrarit igazán megcsúfították, hogy extrém körülmények között is lehessen versenyezni vele

Gyorsabb lett, mégis kevesebbet fogyaszt – kipróbáltuk a megújult Lexus UX-et

Még több erő és luxus a Land Rover Defenderben

További cikkeink a témában