Ha gyártásba került volna, akkor most a tizenéves használt példányok közül is lehetne szemezgetni, így azonban csak koncepció maradt a Dodge hátsókerekes mini sportkocsija, a Razor, amit 2002-ben mutattak be.

Már egyre kevesebb hagyományos értelemben vett sportkocsit találsz a piacon, a hátsókerékhajtás és a kézi váltó kezd kihalni az izgalmas modellekből. Pedig egy ilyen élményautónak mindig is örültünk volna, mint ez a Dodge. Ha gyártásba adták volna, akkor már a tizenéves darabok között is válogathatnál a használtpiacon.

2002-ben jött ki a Razor, ami az azonos nevű, rollereket gyártó céggel való együttműködés eredménye volt. Persze nem sok minden köt össze egy rollert egy sportkocsival, kivéve egy dolgot.

A prototípusban a pótkerék helyére két összecsukható roller került. Ha már úgysem tudod kicserélni a defektes gumit, legalább legyen mivel tovább kerekezned.

De a Razor nem csak emiatt érdekes, és nem is azért, mert a formája hunyorítva a Viper stílusát idézi. Hanem azért, mert 2,4 literes, turbós motorja 250 lóerőt tudott, és hatfokozatú kézi váltón keresztül a hátsó kerekeket hajtotta. Az alig 3,75 méter hosszú kétüléses ezzel hat másodpercen belül gyorsult százra, ami elég jól hangzik. Kár, hogy nem vált valóra.

És ezt olvastad már?
A valóságban is megépítette a Gran Turismo 7-hez készült versenyautóját a Porsche
A whisky, ami bebalzsamozza a lelked! Ismerd meg a Makers Mark különleges világát!