Még a végén nem tér vissza a Forma–1-be a Porsche.

Az elmúlt időszakban egyre többet lehetett hallani, hogy a Volkswagen-csoport két márkával is beszállna a Forma–1-be, amennyiben úgy alakulnának (első sorban) a motorszabályok. Nos, úgy alakultak, az Audi pedig a múlt hétvégi Belga Nagydíjon már be is jelentette, hogy 2026-tól, azaz az újgenerációs, zöld motorok érkezésével ott lesz a száguldó cirkuszban, egyelőre mint motorszállító.

Bámulatosan mutat a Forma–1-es autón az Audi festése

Ha nem is ebben a formában válik valóra, mégis jó látni egy F1-es autót az Audi színeiben.

A másik Volkswagen-márka a Porsche lenne, ami a Red Bull motorbeszállítójaként térne vissza a sportágba. Állítólag a bejelentést az RB hazai versenyére, azaz a júliusi Osztrák Nagydíja tervezték, de ebből ugye nem lett semmi. Úgy hírlik, azért nem, mert a megállapodás részleteinek tisztázása során egy sarkalatos ponton nem találkoztak a felek nézőpontja:

míg a Porsche szeretné a Red Bull F1-es részlegének 50%-os tulajdonrészét megvásárolni – amibe még az RB anyavállalat is belemenne –, addig maga az istálló ezt nem szeretné,

mondván: ezzel túl sok beleszólása lenne a csapat tevékenységébe. Elméletileg most folytatódnak az egyezkedések, a döntés pedig december közepéig várható.

(Forrás: planetf1.com, fotó: Getty Images)

Ez is érdekelhet:

A Mercedes elismerte, hogy majdnem kicsinálta a Forma–1-et

Toto Wolff beszélt a Mercedes helyzetéről.

Arcpirító kritika: „A Ferrarinál még a Forma–3-as csapatok is jobban teljesítenek”

Komoly kritikával illették a Ferrarit, és nehéz nem egyetérteni vele.

A Ferrari reagált Rosberg arcpirító kritikájára

A Ferrari csapatfőnöke nem hagyhatta szó nélkül Nico Rosberg szavait.

Támogatott és ajánlott tartalmaink
További cikkeink a témában
Ahol a csúcsminőségű bútor életszemléletté nemesül
Hirdetés