A piacra lépése előtt minden eddiginél gondosabban készíti elő első saját modelljét a Polestar, hiszen mégis csak egy ötvenmilliós autóról van szó. Most megnézheted, hogyan törik a szénszálas anyagból készült karosszériájú hibrid sportkupé.
A Volvo eltökélt célja, hogy 2020-tól senki ne veszítse életét a cég új autójában, és ennek a vállalásnak a frissen leválasztott Polestar márka is a része. Az 1-es névre keresztelt hibrid sportkupét ezért ugyanolyan alaposan tervezik meg és tesztelik a bevezetése előtt, mint a Volvókat, ha nem alaposabban. A gyáriak most azt is megmutatják, hogyan törik a Polestar 1.
A minden szempontból csúcsmodellnek számító sportkupé töréstesztje azért is érdekes, mert a karosszéria teljes egészében szénszálas anyagból készült, ami az acéllal ellentétben inkább törik, mint hajlik. A Polestar 1 szerkezete azonban nem karbonból, hanem acélból van, és ez fogja fel az ütközés erejét, az 56 km/órás tesztnél jóformán csak a kerekek előtti része deformálódott.
Ez is érdekelhet:
Valahogy úgy kell új autómárkát indítani, ahogyan a Polestar teszi - Roadster
Új márka, komoly autóipari tapasztalatokkal, és egy Volvo-szerű autó hatszáz lóerővel, még drágábban, mint gondolnánk. Hogy is van ez?