A piacra lépése előtt minden eddiginél gondosabban készíti elő első saját modelljét a Polestar, hiszen mégis csak egy ötvenmilliós autóról van szó. Most megnézheted, hogyan törik a szénszálas anyagból készült karosszériájú hibrid sportkupé.

A Volvo eltökélt célja, hogy 2020-tól senki ne veszítse életét a cég új autójában, és ennek a vállalásnak a frissen leválasztott Polestar márka is a része. Az 1-es névre keresztelt hibrid sportkupét ezért ugyanolyan alaposan tervezik meg és tesztelik a bevezetése előtt, mint a Volvókat, ha nem alaposabban. A gyáriak most azt is megmutatják, hogyan törik a Polestar 1.

A minden szempontból csúcsmodellnek számító sportkupé töréstesztje azért is érdekes, mert a karosszéria teljes egészében szénszálas anyagból készült, ami az acéllal ellentétben inkább törik, mint hajlik. A Polestar 1 szerkezete azonban nem karbonból, hanem acélból van, és ez fogja fel az ütközés erejét, az 56 km/órás tesztnél jóformán csak a kerekek előtti része deformálódott.

Ez is érdekelhet:

Valahogy úgy kell új autómárkát indítani, ahogyan a Polestar teszi - Roadster

Új márka, komoly autóipari tapasztalatokkal, és egy Volvo-szerű autó hatszáz lóerővel, még drágábban, mint gondolnánk. Hogy is van ez?
Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés