Minden szempontból a GT2 RS a 911-es kínálatának csúcsa, a Porsche pedig az új generáció premierjével egyszerre kijött egy újabb változattal még a „régi” RS-ből. A Clubsport annyira a pályára termett, hogy nem is kaphat rendszámot.

Szokás mondani a 911 GT2 RS-re, hogy közúton is használható versenyautó, és a Porsche most bemutatta egy olyan változatban is, ami már nem kapott rendszámot.

A Porsche visszavette a leggyorsabb rendszámos sportautó rekordját a Nürburgringen

A 911 GT2 RS érte el, de nem egészen szériamodellről van szó.

A Clubsport arra termett, hogy a versenypályákon száguldj vele, és ha ezzel nem is mehetsz oda, még mindig viheted egy Cayenne mögé kötött utánfutón.

A 911 GT2 RS Clubsport motorja ugyanaz a 3,8 literes, biturbó hathengeres, mint az utcainak,

a teljesítménye 700 lóerő, a hétfokozatú PDK váltó is széria. Az utastérből azonban kiszedtek minden felesleges extrát, és bukócsövet, kagylóülést, hatpontos övet és tűzoltó készüléket építettek be, amivel a tömege 1390 kilogramm lett.

Az utcai modell karbon-kerámia fékjei helyett a Clubsport acéltárcsákat kap, és hogy ne izzadj le a versenypályán, a klímaberendezést benne hagyták. Az eddigi legdurvább 911-es

limitált széria lesz, 200 példányt építenek belőle jövő májustól, az ára pedig adók nélkül is 405 ezer euró, ami 130 millió forintnak felel meg.

Készült hozzá egy elég látványos videó is Patrick Dempsey-vel:

A Porsche nemrég egy másik különlegességet is alkotott:

Modern technikával támad fel Moby Dick, a Porsche 935

A 911 GT2 RS-ből építi meg a legendás versenyautó emlékét a Porsche.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Több mint 500 lóerős családi szabadidő-autó a Kia EV9 GT

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés