Minden szempontból a GT2 RS a 911-es kínálatának csúcsa, a Porsche pedig az új generáció premierjével egyszerre kijött egy újabb változattal még a „régi” RS-ből. A Clubsport annyira a pályára termett, hogy nem is kaphat rendszámot.
Szokás mondani a 911 GT2 RS-re, hogy közúton is használható versenyautó, és a Porsche most bemutatta egy olyan változatban is, ami már nem kapott rendszámot.
A Clubsport arra termett, hogy a versenypályákon száguldj vele, és ha ezzel nem is mehetsz oda, még mindig viheted egy Cayenne mögé kötött utánfutón.
A 911 GT2 RS Clubsport motorja ugyanaz a 3,8 literes, biturbó hathengeres, mint az utcainak,
a teljesítménye 700 lóerő, a hétfokozatú PDK váltó is széria. Az utastérből azonban kiszedtek minden felesleges extrát, és bukócsövet, kagylóülést, hatpontos övet és tűzoltó készüléket építettek be, amivel a tömege 1390 kilogramm lett.
Az utcai modell karbon-kerámia fékjei helyett a Clubsport acéltárcsákat kap, és hogy ne izzadj le a versenypályán, a klímaberendezést benne hagyták. Az eddigi legdurvább 911-es
limitált széria lesz, 200 példányt építenek belőle jövő májustól, az ára pedig adók nélkül is 405 ezer euró, ami 130 millió forintnak felel meg.