Kívánni sem lehetne többet egy Porsche 911 GT2 RS-nél, tehát a legendás sportautó legerősebb változatánál. A 700 lóerős, hátsókerekes sportautó 2,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra és már első nekifutásra is 6 perc 47,25 másodperces köridőt ment a Nürburgringen. Na, a Manhartnak ez mind nem volt elég.

Mindig csak az erősebb és a gyorsabb kell, amit pontosan tudnak az olyan tuningcégek is, mint a Manhart, akiknek a legsúlyosabb Porsche 911-es sem volt elég, ezért reszeltek a 3,8 literes, biturbó hathengeres bokszermotoron még egy kicsit.

945 lóerőt és 1050 Nm nyomatékot masszíroztak ki belőle és Manhart TR 900-nak keresztelték.

Motorvezérlőjét a Mapswitch programozta át, nagyobb TTH 1000 turbófeltöltőket szereltek be és CSF intercoolert, valamint Manhart IPD alumínium leömlőt. Hogy bírja a nagyobb teljesítményt, átdolgozták a 7 sebességes PDK váltót is, de a karbon-kerámia fékekhez nem nyúltak. A felfüggesztést is csak a saját ízlésük szerint hangolták.

Arról természetesen egy szó sem esik, hogy ezzel javultak-e a menetteljesítmények, a köridőkről pedig talán sosem hallottak, mert a Manhart inkább azoknak szól, akik a bárpultnál villognának a lóerőkkel.

Pedig sokáig a Manthey Racing által áthangolt GT2 RS volt a leggyorsabb autó a Nürburgringen 6 perc 43 másodperces idővel.

Zöld fényezésén túl a külső csak részleteiben változott a Manhart kezelése után, a DB Carbontól szénszálas kiegészítőket rendeltek az autóra, de még a magnézium felniket is megtartották, mert annál aligha találnak könnyebbet.

Ez is érdekelhet:

Nem jutsz szóhoz a 700 lóerős Porschétől

Mark Webber és Walter Röhrl szava is elakadt a 911 GT2 RS-től, te is csak habognál tőle.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Ilyen lesz a Kawasaki első hidrogénhajtású motorkerékpárja

340 lóerős családi villanybusz a Volkswagen ID. Buzz GTX

További cikkeink a témában