Aki nem szeretné, hogy a neve évekig várólistán legyen a kaliforniai Singernél, annak ideje megbarátkoznia akár ezzel a szürke 911 restomoddal.
Rob Dickinson alapította a kaliforniai Singer Vehicle Designt, melynek újragondolt Porsche 911-esei hamar világhírűek lettek. Méghozzá annyira, hogy már Dickinsont sem arról ismerik többen, hogy ő a Catherine Wheel zenekar énekese, hanem arról, hogy az ő vállalkozása építi a legsúlyosabb léghűtéses 911-eseket.
Mostanra olyan hosszú a várólista, hogy éveket kell várni egy Singer építésű 911-esre.
Ezek az egyedileg épített autók dollár százezrekbe kerülnek és a vevő kívánságait a lehető legrészletesebb módon kivitelezik. Mostanra a Singer Vehicle Design is talált új utakat, így 930 Turbókat és kifejezetten terepen csapatásra fejlesztett autót is alkotnak, valamint az elképesztő DLS-t. A hírnevet azonban az olyan átalakított 964-esek hozták meg nekik, mint ez a szürke metál Lautrec Commission.
Amikor egy felújítási alap a Los Angeles-i műhelybe kerül, akkor a szakemberek teljesen lecsupaszítják a karosszériát és minden hibát gondosan javítanak, majd az összeszereléskor már nem a 964-es formai jegyei kerülnek rá, hanem a 60-as évek 911-eseit idéző elemek és az elmaradhatatlan Fuchs felni. Az eredetileg 1991-es évjáratú autót a Magnetic Silver nevű szürke metálra fényezték.
Fahéj színű bőrbe csomagolták a Recaro sportüléseket, a műszerfal fonott betéteit és az ajtókárpitokat.
Rendkívül elegáns hangulatú a Singer 911-es beltere a bőrkárpitozással és a világos szőnyegezéssel. A műszerfal teteje sem műanyag, hanem fekete bőrrel húzták be, a pedálok és más kiegészítők pedig fekete eloxált alumíniumból készültek. Mahagóni váltógombja a 917-es versenyautót idézi.
Ötórás műszeregysége hagyományos eleme a Porsche 911-esnek, a minimalista műszerfal meglepően sok funkciót takar. A 60-as években ugyan messze nem volt olyan természetes, de ebben az autóban már van klíma és Dynaudio hangrendszer. Mivel a vállalat alapítója szorosan kötődik a zene világához, így biztosan nagy figyelmet fordítottak a hangzására.
Hathengeres, léghűtéses bokszermotor, ötfokozatú manuális váltó és hátsókerék-hajtás.
3,6 vagy 3,8 literes bokszermotorral is kérhető a Singer 911-es, de ebben az autóban a csúcsot jelentő 4,0 literes van. A vevők választhatnak akár összkerékhajtású változatot is, de ebben az esetben megmaradtak a hagyományos felépítésnél. A motort a Porschékra specializálódott Ed Pink Racing Engines építi a Singer számára. Új dugattyúkat, vezérműtengelyeket, hajtókarokat, olajszivattyút szerelnek a 964-esbe. 390 lóerős motorjával a Singer Porsche 911-ese 3,3 másodperc alatt gyorsul 60 mérföld/órás sebességre (97 km/óra), a 100 mérföld/órát pedig 8,2 másodperc alatt éri el.
Hosszú sorba áll be az, aki saját ízlésére szabott Singer 911-est szeretne, de a türelmetleneknek is van megoldás. Amennyiben az ezer másik restomoddal foglalkozó vállalkozás nem felelne meg, akkor aukciókon vadászhatnak a már elkészült autókra.
Ez is érdekelhet: