A Porsche eddig csak az alapmodelleket mutatta be a 911 új generációjából, most azonban itt a Turbo, rögtön az S változatban, aminek a teljesítményét jócskán megnövelték az elődjéhez képest, hogy elképesztően gyors legyen.

A 911-ből már az alapmodellnek számító Carrera is turbómotoros, de a Turbo kivitel a feltöltőnél jóval többet jelent, ez az ikonikus sportkocsi egyik legizmosabb, legdögösebb változata. Az új generációban a 3,8 literes, hathengeres bokszermotor 600 lóerőre lesz képes, de mielőtt megérkezik, a Porsche rögtön a még erősebb Turbo S-ről rántotta le a leplet.

A csúcsmodell teljesítménye 650 lóerő, a legnagyobb nyomatéka 800 Nm,

ami azt jelenti, hogy a számok 70 lóerővel és 50 Nm-rel nőttek az elődjéhez képest. Széria az új nyolcfokozatú duplakuplungos váltó, ami alapból mind a négy kerékhez továbbítja a motor erejét, a 911 Turbo S ezzel észvesztő gyorsulásra képes.

Az újdonság 2,7 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, két tizeddel hamarabb az elődjénél.

A 200 km/óra eléréséhez csak 8,9 másodpercre van szüksége, ez egy másodperces javulásnak számít, a végsebessége pedig 330 km/óra. Az opciós sportfutómű egycentis ültetést tartalmaz, és felárért aktív szelepekkel ellátott kipufogórendszert is lehet kérni.

A formája is jóval izgalmasabb lett a többi Porsche 911-énél,

a karosszéria szélessége két centivel 1,9 méteresre nőtt, de az első kerekeknél 4,5 centit szélesítettek rajta, amihez a nyomtávot is igazították. Most először különböző méretű kerekek kerülnek előre és hátra, 20 és 21 colos méretben, és a Turbo elmaradhatatlan része marad a méretes hátsó szárny.

Ez is érdekelhet:

A tető nélküli Bacalar az egyik legritkább Bentley lesz

Csak 12 példányt építenek, és már mindre van vevő.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés