A Porsche eddig csak az alapmodelleket mutatta be a 911 új generációjából, most azonban itt a Turbo, rögtön az S változatban, aminek a teljesítményét jócskán megnövelték az elődjéhez képest, hogy elképesztően gyors legyen.
A 911-ből már az alapmodellnek számító Carrera is turbómotoros, de a Turbo kivitel a feltöltőnél jóval többet jelent, ez az ikonikus sportkocsi egyik legizmosabb, legdögösebb változata. Az új generációban a 3,8 literes, hathengeres bokszermotor 600 lóerőre lesz képes, de mielőtt megérkezik, a Porsche rögtön a még erősebb Turbo S-ről rántotta le a leplet.
A csúcsmodell teljesítménye 650 lóerő, a legnagyobb nyomatéka 800 Nm,
ami azt jelenti, hogy a számok 70 lóerővel és 50 Nm-rel nőttek az elődjéhez képest. Széria az új nyolcfokozatú duplakuplungos váltó, ami alapból mind a négy kerékhez továbbítja a motor erejét, a 911 Turbo S ezzel észvesztő gyorsulásra képes.
Az újdonság 2,7 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, két tizeddel hamarabb az elődjénél.
A 200 km/óra eléréséhez csak 8,9 másodpercre van szüksége, ez egy másodperces javulásnak számít, a végsebessége pedig 330 km/óra. Az opciós sportfutómű egycentis ültetést tartalmaz, és felárért aktív szelepekkel ellátott kipufogórendszert is lehet kérni.
A formája is jóval izgalmasabb lett a többi Porsche 911-énél,
a karosszéria szélessége két centivel 1,9 méteresre nőtt, de az első kerekeknél 4,5 centit szélesítettek rajta, amihez a nyomtávot is igazították. Most először különböző méretű kerekek kerülnek előre és hátra, 20 és 21 colos méretben, és a Turbo elmaradhatatlan része marad a méretes hátsó szárny.