Izmos változatokból eddig sem volt hiány a Porsche Panamera kínálatában, de most megérkezett az a változata az új generációnak, ami úgy is néz ki, mint egy pályára termett gép. A GTS ráadásul a Sport Turismo kombiként is elérhető.
1963 óta használja a GTS típusjelzést a Porsche, ami a Gran Turismo Sport rövidítése, és amit olyan modellek tettek legendává, mint a 924 GTS és a 928 GTS. A jelenlegi kínálatban szinte minden modellből megtalálható ez a változat, ami ugyan nem a legerősebb vagy a leggyorsabb, de sportos külsejével egyértelműen a tudtodra adja, hogy a vezetés szerelmeseinek készült.
Minden meg is van benne, ami a gyors autózáshoz szükséges lehet.
A motorja a 4 literes biturbó V8-as, ami ezúttal 460 lóerőre és 620 Nm nyomatékra képes, húsz lóerővel és száz newtonméterrel többre, mint az elődben szolgáló 4,8 literes V8-as. A nyolcfokozatú duplakuplungos váltóval a Panamera GTS ezzel 4,1 másodperc alatt gyorsul százra és 292 km/óra a végsebessége.
A kínálatban a Panamera 4S és a Panamera Turbo közé érkező modell
ezen kívül légrugókat kap, és alapból egy centivel közelebb került az aszfalthoz, az egyedi 20 colos kerekek mögött nagyobbak a fékek is. A karosszériát a fekete részletek, az utasteret az Alcantara kárpitozás és a fémes betétek teszik egyedivé, széria a Sport Chrono csomag is a stopperórával.
Az egyedi kipufogórendszerével ércesebb a Panamera GTS hangja,
és a kinyitható hátsó szárnyas alapmodell mellett Sport Turismo kombiként is elérhető ez a modellváltozat. A Porsche ezzel olyan vevőkre céloz, akik élvezik a vezetést, de minden nap ezt az autót használnák, ezért az InnoDrive félig önvezető rendszer és immár head-up display is kérhető hozzá.