Az idei év nagy dobása lesz a tisztán elektromos hajtású Porsche Taycan, aminek a bemutatójára szeptemberig kell várnunk. Az autót már húszezren megrendelték úgy, hogy még nem is látták a végleges változatát.

A Mission E prototípusával a Porsche megmutatta, mennyire elképesztően vonzó tud lenni egy elektromos hajtású autó, és a legjobb helyről tudjuk azt is, hogy a Taycan néven sorozatgyártásba kerülő modell vezetése is emlékezetes lesz.

Mark Webber már vezethette a tisztán elektromos Porschét

Meghajtotta a tesztpályán, aztán elmondta róla a véleményét.

A Porschénél nemrég elárulták, hogy már több mint 20 ezren rendelték meg az autót úgy, hogy még nem is látták a végleges modellt. Bárki feliratkozhat a várólistára, csak be kell mennie egy márkakereskedésbe, és kifizetnie a 2500 eurós letétet.

A Taycan bemutatójára egy kicsit még várni kell, a végleges modellt csak szeptemberben leplezik le,

de addig is számtalan előzetesre számíthatunk a Porschétől. A legújabbat éppen az éves jelentésben rejtették el, egy alig álcázott, de azért matricával borított példányt fényképeztek színes fényekben, a képekről pedig kiderül, hogy a Taycan formája tipikusan porschés lesz.

A Porsche első elektromos autója a képességeivel is levesz a lábadról,

a körülbelül 600 lóerős, összkerékhajtású újdonság 3,5 másodperc alatt gyorsul százra, a hatótávja pedig eléri az 500 kilométert, igaz, még a régebbi szabvány szerint számolva. A megfelelő villámtöltővel azonban 4 perc alatt 100 kilométerrel növelhető a hatótávja, egy feltöltés tehát nem tart majd tovább egy kávészünetnél.

2019 másik Porsche-újdonsága is érdekelhet:

Az új Porsche 911 minden, amit egy sportautótól akarsz! Kipróbáltuk, fotóztuk, videóztuk, meséljük!

Megérkezett a 992-es kódjelű, nyolcadik generációs 911-es, mi pedig megpatkoltuk Valenciában!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában