A GTS változattal együtt a „hagyományos” kombi is megérkezett az elektromos Porsche kínálatába: a Taycan mostantól nemcsak a szabadidős Cross Turismo, hanem a laposabb Sport Turismo változatban is kapható.

Szinte lehetetlen választani is a Porsche sokféle modellváltozata közül, és most érkezett egy újabb a kínálatba. A Taycan és a szabadidős Taycan Cross Turismo az alapmodellen felül kapható volt 4S, Turbo és Turbo S kivitelben, és mint a 911-nél, itt is akadt még hely a 4S és a Turbo között a választékban, erre a helyre érkezik a GTS.

Míg a Panamera a hagyományos sportlimuzin-formán kívül Sport Turismo néven kombiként is kapható, addig a Taycan esetében a Porsche kihagyott egy lépcsőt, és rögtön a kombi megemelt, szabadidős Cross Turismo változatát vette fel a kínálatba.

Most azonban a GTS változattal együtt megérkezett a Taycan Sport Turismo is.
A Taycan GTS teljesen jól illik a 430 lóerős Taycan 4S és a 680 lóerős Taycan Turbo közé, hiszen 598 lóerőre képes,

amivel 3,7 másodperc alatt gyorsul százra és 250 km/óra a végsebessége. A nagyobb teljesítményhez a Porsche áthangolta az adaptív légrugózást és az opciós hátsókerék-kormányzást is, még a mesterséges hangját is sportosabbra szabták.

Ez a Taycan első változata, ami több mint 500 kilométert képes megtenni egy feltöltéssel,

egészen pontosan 504 kilométer a hatótávja. A Porsche nem részletezte, de valószínű, hogy a nagyobb, 93 kilowattórás akkumulátort kapta, ami a 4S-hez opcióként rendelhető, a Turbóhoz és a Turbo S-hez pedig szériafelszerelés.

A GTS külsőre is különbözik a Taycan többi változatától, a jellegzetes sötétpiros fényezését a visszapillantó-tükörházak, az ablakkeretek és a lökhárítóbetétek feketéje emeli ki. A fekete kárpitjával és szálcsiszolt alumínium betétjeivel az utastér is sportosabb hangulatú, és újdonság a több részletben elsötétíthető panorámatető is.

A Porsche szerint később többféle teljesítménnyel is megjelenik a Taycan Sport Turismo, nem lennénk meglepve, ha 4S, Turbo és Turbo S változatban is készülne majd azoknak a vevőknek, akik elektromos hajtású Porsche-sportkombit szeretnének, de nincs szükségük a Cross Turismo megemelt hasmagasságára.

Ez is érdekelhet:

A villanytúraterepkombi-dragsterszupersportautó: Porsche Taycan Cross Turismo

A 380 lóerős alapváltozat is csodálatos masina, a csúcsmodell vezetését pedig valamilyen vadászgép-pilóta-szintű alkalmassági engedélyhez kellene kötni.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

További cikkeink a témában
Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli
Hirdetés