
Vadul kiszélesített karosszériája van és 500 lóerős elektromos hajtás repíti a Renault 5 Turbo 3E-t. A nyolcvanas évek legőrültebb kisautójának modern átirata legalább annyira menő, mint az első Renault 5 Turbo volt.
Mindenki másképp néz szembe az elektromos autózással. Egyes gyártóknak az önálló villanyautós platform jött be, mások pedig kis híján pont ebbe buknak bele. A Renault viszont nemcsak dizájnban húzott nagyot, amikor bemutatta a jövő R5-ösét, hanem tényleg egy kívánatos és jó autót csináltak. Most pedig arra készülnek, hogy a Renault 5 Turbo elektromos formában támadjon fel.
Dühös turbómotor helyett két villanymotor hatja a harmadik Renault 5 Turbót.
Sárga és fehér színekbe öltözve, fekete dekorációval a klasszikus Renault versenyszíneket viseli az R5 Turbo 3E tanulmányautó, mely szépen idézi meg a nyolcvanas évek hétköznapi kisautóból reszelt kőkemény versenyautóját. Pontosan úgy, mint régen, ebben is hátra került a hajtás, de ezúttal két kerékagymotorról van szó. Egyelőre nem sokat árult el a Renault, de a tanulmányautó 500 lóerős és 3,5 másodperc alatt villan 100-as tempóra, tehát baromi gyors.
Hétköznapokra ott a Renault 5-ös, a szerpentineknek pedig az Alpine A290-es szól, de kell valami az igazán ínyenceknek is, ez lesz a Renault 5 Turbo 3E. De erre a tűzijátékra még éveket kell várni.
Ez is érdekelhet: