Az utastér után egy nappal a vadonatúj Clio külsejét is megmutatta a Renault. A sikeres elődje stílusát folytatja, de minden téren megújult a francia kisautó, ami a helykínálatával és a felszereltségével is példát mutat.

Első pillantásra ismerős lehet a Clio ötödik generációja, pedig csak a stílusát tartotta meg, közelebbről megnézve kiderül, hogy minden eleme új. Szemből nézve mintha egy Megane lenne, a szériában teljesen LED-es fényszórók a C-alakú menetfénnyel a nagyobb testvérről lehetnek ismerősek. Szélesebb hátsó lámpájával és nagyobb kerekeivel még vagányabb lett a Clio.

4,05 méteres hosszával, 1,8 méteres szélességével és 1,44 méteres magasságával az új modell másfél centivel rövidebb és hárommal alacsonyabb az elődjénél, ami még jobb kiállásúvá teszi.

A vadonatúj padlólemezre épülő Clio a gyáriak szerint tágasabb lesz a korábbinál, amiben a karcsúbb műszerfalnak is szerepe van. A csomagtartója mindenesetre biztosan nagyobb lett, a 391 literes mérete 91 literrel haladja meg a korábbi generációét.

A belső terét a színes képernyős műszerekkel és a hatalmas érintőképernyővel már megmutatta a Renault, nézd meg itt:

Rögtön háromféle változatról mutattak képeket,

az alapmodell mellett jön az elegáns Initiale Paris és a sportos RS Line. A Cliónak már a kezdetek óta volt luxusváltozata, az 1991-ben bemutatott Baccara inspirálta az előbbit, míg a sportos lökhárítókkal és 17 colos kerekekkel ékesített RS Line mostantól a GT Line változat helyét veszi át.

A műszaki tartalomról még nem árult el részleteket a Renault,

vélhetően az a többlépcsős bemutató következő epizódjának lesz a témája. Nem tévedhetünk nagyot, ha a testvérmodell Nissan Micrában most bemutatott új egyliteres, háromhengeres, 100 és 117 lóerős turbós motorokat tippeljük a Renault kisautójába, amit a genfi autószalonon már élőben is meg lehet nézni.

Ez is érdekelhet:

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon