Az ausztrál pilóta nagyon hiányolja a dübörgő motorhangokat.

Hazájában, Ausztráliában vett részt Ricciardo egy Red Bull forgatáson, ahol csapattársa, Sebastian Vettel 2011-es világbajnoki autóját vezethette, és bevallotta, hogy a V8-asok hangja egy napon sem említhető a mostani V6-os turbómotorok zöngicsélésével.

„Szerintem mindannyiunknak kívánságlistáján rajta van, hogy újra hallhassuk a Forma-1-es motorok fülsiketítő moraját.”

„Amikor ilyesmi eseményen veszek részt, és hallom magam körül ezt a tökéletes hangot, és látom, hogy milyen reakciója van a közönségnek, amikor bőgetem a V8-ast, akkor nagyon sajnálom, hogy a Forma-1-ből ez már kiveszett, és nem tudjuk ezt a hangot átadni a közönségnek.”

„Nagyon remélem, hogy egy nap majd visszatérnek ezek a motorok.”

2016-tól a Forma-1 bevezeti egy második kipufogócsövet az autókra, ami a tervek szerint képes lesz növelni az autók hangerejét, de Ricciardo autója előre láthatóan marad a sima V6-os turbomotoroknál, annak ellenére, hogy hónapokig tartó szenvedés után végre találtak maguknak motorgyártót a Tag Heuer személyében.

Ricciardo azonban nem szeretne véleményt formálni sem az egyezségről, sem pedig arról, hogy vajon miért utasította el őket a Mercedes, a Ferrari és a Honda is.

„Próbálok nem belefolyni az ilyen politikai dolgokba. Nekem jelenleg annyi a feladatom, hogy vezessek, és fejlesszem magam.”

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lettem villanyborotva-hívő – Braun S9 Pro+-teszt

Téli bőrápolás férfiaknak: miért van rá most jobban szükséged, mint valaha?

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

További cikkeink a témában