Michael Schumacher két világbajnoki címe után írt alá a Ferrarihoz, és ezzel egy felejthetetlen sikertörténet vette kezdetét. A sztori pedig ezzel a 12 hengeres F1-es autóval kezdődött, ami most eladóvá vált.
Luca di Montezemolo a kilencvenes évek elején szervezte át a Ferrari Formula–1-es csapatát, ekkor érkezett Jean Todt is a csapathoz, és 1995-ben már ezzel a 412 T2-vel álltak rajthoz, amit John Barnard tervezett. A versenyautó 3 literes V12-es motort kapott, és nemcsak azért történelmi fontosságú, mert ez volt az utolsó 12 hengeres Formula–1-es autó, hanem azért is, mert Michael Schumacher ezt a Ferrarit vezette először.
Schumacher az 1995-ben aratott kilenc futamgyőzelmével megvédte a világbajnoki címét, és akkor először a csapata, a Benetton-Renault is konstruktőri címet szerzett, a 26 éves német pilóta mégsem maradt, két évre aláírt az egyre ígéretesebb Ferrarihoz. A szerződése amint engedte, novemberben
megérkezett Maranellóba, hogy az olasz csapat saját tesztpályáján, Fioranóban kipróbálja ezt az autót, a képeken látható 412 T2-t.
A tesztet óriási érdeklődés övezte, több mint kétezren nézték a pálya kerítése mellől, ahogyan Schumacher egy hófehér overállban megteszi az első köröket a Ferrarival.
Összesen tizenhét kört ment, majd öt nappal később Estorilba utazott, ahol további huszonnyolc kört tett meg, és ennek során 0,7 másodperccel gyorsabb volt, mint a legjobb ferraris, Gerhard Berger két hónappal korábban a portugál nagydíj kvalifikációján.
Schumacher a maranellói csapatnál töltött ideje alatt hetvenkét futamgyőzelmet és sorozatban öt világbajnoki címet szerzett,
és hat konstruktőri címhez segítette a Ferrarit. A történet pedig ezzel a versenyautóval kezdődött, amivel még ’95-ben Jean Alesi egy ötödik és egy második helyet is szerzett. Nemrég a Ferrarinál teljesen felújították, és egyben igazolták az eredetiségét, most pedig a Girardo & Co kínálja eladásra.