A Corvette és a Mustang után újabb legendás típus fejlődését rajzolták meg egy tablóra. Az SL eredetileg versenyautónak született, de tehetős vevők sportkocsija lett belőle, ma pedig minden luxust megad, amit nyitott tetős Mercedes csak adhat.

W194 volt a gyári kódja annak a versenyautónak, amivel a Mercedes-Benz a második világháború után elsőként visszatért a pályákra, hogy Le Mans-ban, a Nürburgringen és a Carrera Panamericanán is sikert arasson.

400 millió forint stílusos elköltését jelenti ez a sirályszárnyas Mercedes

Méretre szabott karamellszínű bőröndkészlet is jár hozzá.

Max Hoffman amerikai importőr győzte meg a gyártót, hogy a versenyautóból utcai sportmodellt fejlesszenek a legtehetősebb vevőknek, így született meg 1954-ben a sirályszárnyas 300 SL.

A típus a hatvanas évekre jóval modernebb formát kapott, a teteje után Pagodának nevezett generáció tervezésében Paul Bracq mellett Barényi Béla keze is benne volt. Az SL útja innen egyenesen vezetett a fényűző luxuskabrióig, ahogyan ma ismerjük, és ezt foglalja össze csodálatosan a Budget Direct tablója.

Ez is érdekelhet:

Bőrbe kötve kezdett új életet ez a Mercedes-Benz 230 SL

Ha szereted a bőrkárpitot, ez a neked való oldtimer.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
10% Naná, és nagyon keményen.
50% Igen, de menedzselhető.
40% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés