A BMW-nél eddig is volt hibrid az 5-ös sorozatból, a modellfrissítéssel bemutatott 545e azonban egy alapból is elég erős soros hathengeres benzinmotort kap.

Nemrég mutatta meg a BMW, milyen lesz az 5-ös sorozat jelenlegi generációjának modellfrissített változata.

A BMW tovább tökéletesítette az 5-ös sorozatot

Többféle hibriddel érkezik a megújult 5-ös BMW.

A friss külső mellett a kínálat is bővül, méghozzá egy második zöld rendszámos plug-in hibriddel. Az újdonság azoknak a vevőknek készül, akik az elektromos autóként is használható BMW-jükben is hathengeres motort szeretnének hajtani.

Míg az 530e-ben egy kétliteres, turbós négyhengeres motor dolgozik, addig az újonnan bemutatott 545e-ben az egyik kedvenc erőforrásunk, a háromliteres, soros hathengeres motor került a gépháztető alá.

A turbós motor önmagában is elég nagy teljesítményű, 286 lóerőre képes, és ott van hozzá még az elektromotor is.

Az 530e-hez hasonlóan a villanymotor 109 lóerős, ezzel az 545e kombinált teljesítménye 394 lóerő, a legnagyobb nyomaték 600 Nm.

A BMW legújabb plug-in hibridje a nyolcfokozatú automata váltóval és a széria összkerékhajtással elég gyors tud lenni, 4,7 másodperc alatt gyorsul nulláról százra és 250 km/óra a végsebessége.

A 12 kilowattórás lítiumion akkumulátor egy feltöltésével 54-57 kilométert lehet megtenni tisztán elektromosan, akár 140 km/órás sebességgel.

A csomagtér mérete ugyan 530-ról 410 literesre csökkent, és az 530e-vel ellentétben az 545e-ből nincs kombi, csak lépcsőshátú, de ettől még az egyik legérdekesebb új BMW-nek ígérkezik.

Ez is érdekelhet:

Kiderült, hogy mennyibe kerül a BMW elektromos szabadidő-autója

Nem lesz olcsó az iX3, de nem is annak szánták.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

További cikkeink a témában