Amikor a Lamborghini bejelentette a Huracán modellfrissítését, már akkor tudtuk, hogy hamarosan érkezhet a nyitott tetős változata. Most itt van a Spyder, ami szintén olyan izmos lett, mint a Performante.

Nem is olyan régen még a Performante volt a legvadabb Huracán, ami rekordot döntött a Nürburgringen is, mostanra pedig az alapváltozat is éppen olyan erős lett, mint a kihegyezett kivitel.

Megvadult a kisebbik Lamborghini, itt a Huracán Evo

Több lóerő, új kütyük, átfésült forma.

A megújult Huracán Evo a kupé után kijött a Spyder karosszériával is, amit a genfi autószalonon mutatnak meg.

A legfontosabb változás a motorját érinti, az 5,2 literes V10-es szívómotor éppen olyan izmos lett, mint a Performantében.

A teljesítménye 610-ről 640 lóerőre nőtt, a legnagyobb nyomatéka 600 Nm, amivel a Spydernek elég 3,1 másodperc is, hogy százra gyorsuljon. A kétszázas tempót 9,3 másodperc alatt éri el, a vége 325 km/óránál van.

A Spyder vezetése még mennyeibb lett azzal, hogy a Lamborghini kisebbik sportautója immár nemcsak összkerék-hajtású, hanem négykerék-kormányzású is. Az olasz gyártó mérnökei a kormányzást is direktebbé tették.

Még most, évekkel a bemutatása után is nagyon vonzó látvány a Huracán, de néhány ponton azért változtattak a formáján.

Újak a fényszórók és a hátsó lámpák, ahogyan a 20 colos kerekek és a lökhárítók is. A legszembetűnőbb változás, hogy a kipufogóvégek feljebb kerültek, amitől sokkal hangsúlyosabbak is lettek.

Ha egy ilyen sportautót birtokolsz, akkor mostantól benne is jobban fogod érezni magad, és nem csak a csodás hangú V10-ese miatt.

A pilótafülkét is átdolgozták, például ott az új 8,4 colos, álló formátumú érintőképernyő, ami Apple CarPlay segítségével okostelefon-tükrözésre is képes.

Ez is érdekelhet:

Ilyen lenne egy tökéletes nap a Lamborghini Huracánnal

Egész nap így hajtanánk a V10-es sportautót.

És ezt olvastad már?
Lola nem a lány, hanem a fehér Porsche neve