Sokak szerint a gyárilag megtervezett formákon már csak rontani lehet a tuninggal, de ezt szerencsére nem mindenki gondolja így. Most éppen egy olyan példa következik, amikor a tuningcég tette helyre a gyári dizájn furcsaságát.

Ha a Land Rover Discovery nevét hallod, akkor elsőre egy hatalmas, szögletes terepjáró ugrik be róla. Ma már nem egészen úgy néz ki, mint ahogyan az emlékezetedben él, hiszen a Discovery legújabb generációja is megkapta az új Land Rover és Range Rover modellek áramvonalas formavilágát. Megtartott azonban egy furcsaságot, ami már az első generációja óta a Discovery sajátja, és bizony nem is tetszik mindenkinek.

Igen, a félrecsapott hátsó rendszámtábláról van szó. Az aszimmetrikus kialakítást a Discovery korai évjáratain egészen praktikus dolog indokolta, ugyanis az a Land Rover még a hátfalán hordta a pótkerekét, mint csaknem minden terepjáró akkoriban, és ezért mellette jó helye volt a rendszámtáblának. A későbbi, több luxussal teletömött szériákról már lekerült a pótkerék, de az aszimmetrikus formát megtartották, mint a típus védjegyét.

A legújabb Discovery pedig még több vevőnek szeretne tetszeni, ezért olyan harmonikus dizájnt kapott, mint a Land Rover többi új típusa.

De nem hátul, ugyanis ez a modell is féloldalasan hordja a rendszámtábláját.

Már nem nagyon, éppen csak egy kicsit tolták el ahhoz, hogy ha ránézel a kocsira, akkor zavarja a szemed az aszimmetria. Aki nem bír ezzel a látvánnyal együtt élni, annak a Startech kínál egyszerű megoldást: jutányos áron szimmetrikussá alakítják a Discovery hátsóját.

Ha pedig arra vagy kíváncsi, milyen vezetni ezt a Discoveryt, akkor ide kattints:

Az SUV, amelyik a világvégi plazába is elvisz

A Land Rover Discovery úgy maradt terepjáró, hogy már a szabadidő-autók között is alternatíva.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában