Nem kell még lemondani a Subaru sportmodelljéről, a WRX STI még a pályafutása vége felé járva is tud meglepetést okozni. A legújabb limitált széria az S209 nevet kapta, és még erősebb lett, nagy kár, hogy mi nem kapjuk meg.

A versenyautók ihlette sportmodelleknek, úgy tűnik, sajnos leáldozóban van, de a detroiti autószalonon újra reflektorfénybe gurulhatott a WRX STI. A legendás típus legújabb limitált szériája, az S209 még izgalmasabb lett, mint amire számítottunk.

A motorja ugyanaz a 2,5 literes, turbós négyhengeres, de a teljesítményét 300-ról 345 lóerőre növelték.

Nem egyszerűen nagyobb turbót tettek rá, hanem a dugattyúkat, a befecskendezést és az üzemanyagpumpát is kicserélték. Az S209 új kipufogórendszert is kapott, ami könnyebb és kisebb a belső ellenállása, és esküdni mernénk, hogy a hangja is izgalmasabb.

Az új Subaruban minden megvan, amitől élvezheted a vezetést.

A váltója hatfokozatú kézi, a motor állandóan mind a négy kereket hajtja, feszesebb és ültetett a futómű, a fékeket a Brembo szállítja. Az S209 megjelenése is ütősebb lett, amit a 19 colos BBS kerekeknek, szélesebb sárvédőknek, nagyobb nyomtávnak és új aerodinamikai elemeknek köszönhet.

Mivel limitált szériáról van szó, csak kétféle színkombináció jöhet szóba: kék fényezés szürke kerekekkel, vagy gyöngyház fehér karosszéria arany kerekekkel. Sajnos hiába gyűjtöttél egy ehhez hasonló Subarura, az új S209 csak az amerikai kereskedésekben lesz kapható, ott is csupán 200 példányban.

Pedig nagyon tudnánk neki örülni egy ilyen esőáztatta versenypályán:

Ez is érdekelhet:

Subaruval vették be a lenyűgöző Transzfogarasi utat

Olyan időt autóztak rajta, amit nehéz lesz megdönteni.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

A mesterséges intelligenciával az otthoni wifid is megtáltosodik

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

További cikkeink a témában
Magyar lakásba magyar bútort – és ne is akármilyet, minőségit!
Hirdetés