Az elektromos mobilitási forradalom lassan bedarálja az autóipar hirdetési szegmensét is.
Íme, a teljesség igénye nélkül néhány látványos reklámvideó az idei Super Bowlról, ami mind arról szól, hogy már nem a V8 a menő, hanem a villanyautó:
General Motors: Dr. Genya elfoglalta a céget és elektromos autókkal menti meg a világot, mielőtt leigázná:
Kia: a koreai gyártó robotkutyával próbálja meg kimaxolni az elektromos cukiságot az EV6-hirdetésben:
BMW: már a reklám teasere is elég erős! Schwarzenegger Zeuszként lép fel, a mindig csodálatosan érzelemmentes Matty Cardarople pedig nem tudja kiejteni a nevét:
És aztán itt az igazi, az iX reklámfilmje, a Schwarzenegger–Zeusz Hérájaként Salma Hayekkel:
A Polestar, a Volvo tisztán elektromos sub-brandje nem is nagyon kampányolhatna mással, mint a villanyautózással. Kíváncsian várjuk a reklámjukat – cikkünk írása pillanatában még csak a teasert láthatjuk:
FRISSÍTVE - közben megjött a teljes reklám is, ami nem sokkal hosszabb a teasernél. Viszont rendesen beszólogat a Teslának azzal, hogy a Polestar 2 nem akarja meghódítani a Marsot és nem majd egyszer valamikor készen lesz, mint ahogy a Tesla-modellek reklámkampányai szoktak indulni évekkel az új kocsi valódi elkészülte előtt, hanem itt van, kész, meg lehet venni.
Sok volt a villany? Na tessék, akkor egy jó kis benzines reklám az új Z-ről a Nissantól – de vigyázz, mert a végén, amikor kiderül, hogy mindez csak egy film volt, visszacsöppensz a valóságba és már megint az elektromos mobilitás világában találod magad:
Ha megjött az étvágyad a villanyautókra, íme, legutóbbi elektromos autó-tesztünk (de persze van még bőven ott, ahonnan ez jött):