Ezer lóerőt szorítani egy harmincéves E21-es BMW-be olyan mutatvány, ami mellett még az sem számít, hogy a kocsi vezethető-e egyáltalán.

Hallottunk már olyan kocsikról, amelyek az erejük miatt közúton szinte vezethetetlenek voltak (például a már emlegetett Cobra 800 lóerős Super Snake változata vagy a TVR Cerbera Speed 12), de a JAAS Performance BMW-je még ezekre is magasan rálicitál: a norvégiai Gatbil fesztiválon rögzített videó tanúsága szerint az ezer lóerős kocsi annyira bika lett, hogy még versenypályán is csak a kis lábujjad hegyével pöckölgetheted a gázpedált, vagy pillanatok alatt a kavicságyban találod magad.

Az 1982-es cápa BMW tökéletes választás volt, hiszen alig több mint ezer kilogrammos tömegével kifejezetten könnyű, ugyanakkor mindenféle átalakítás nélkül belefért az E46-os BMW 3,4 literes, S54-es turbó motorja, amelynek teljesítményét a tunerek kerek ezer lóerőig fokozták. Ez már a Bugatti Veyron és a LaFerrari szintje, nem az E21-es BMW-jé, amely szinte vezethetetlenné vált a hatalmas erőtől, egy tapasztalatlanabb sofőr valószínűleg a bokszutca utáni első kanyarban a gumifalban végezte volna. A tuningcsapat szerint egyelőre még dolgoznak az autó kezelhetőségén, de ha komolyan veszik a dolgot, akkor még nagyon sok munkájuk lesz a kocsival.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
11% Naná, és nagyon keményen.
53% Igen, de menedzselhető.
37% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés