A legendás elődjéhez hasonlóan a Supra új generációjából is elkészült a nyitható tetős változat, de még nem biztos, hogy gyártásba is kerül.
Az előző szériához hasonlóan az 1993-ban bemutatott negyedik generációs Supra is rendelhető volt kivehető tetővel, amit Aero Top, Sport Roof és T-Top néven is kínáltak a különböző piacokon az évek során.
A jelenlegi modell egyelőre csak kupéként készül, de a Toyota amerikai képviselete most bemutatta a targatetős változat prototípusát.
Az átalakítás során rögtön nem várt akadályokba ütköztek: állítólag egyetlen vágóeszköz sem boldogult a GR Supra különösen nagy szakítószilárdságú acél tetőszerkezetével. A csapatnak végül sikerült megszabadítani a tetőtől az autót, majd
3D nyomtatóval létrehozták az eredeti autó kontúrjait pontosan követő, két részből álló tetőt.
A Sport Top névre keresztelt koncepcióautóhoz nem egyszerűen csak a tetőt távolították el, hanem egyedi karosszériakészletet is kapott
a Supra, ami a legendás elődjét idéző hatalmas légterelő szárnyat és kerek hátsó lámpákat tartalmaz. A karosszéria merevségével vélhetően nincs gond, hiszen az új Supra az eleve tető nélküli BMW Z4 alapjára épül.
Még nem tudni, hogy a Toyota gyártásba adja-e a targatetős változatot, de az biztos, hogy Brian O'Conner inkább ezt választaná, fehér helyett természetesen a Lamborghini Diablo ragyogó narancssárga fényezésével. Ha piacra dobják, akkor nincs kétségünk felőle, hogy elsöprő sikere lesz az amerikai vevők közt.