A teljesen önvezető rendszer bejelentésével egyszerre a Tesla a Model S és Model X átdolgozott változatát is bemutatta. A hajtáslánc optimalizálásával sikerült 10 százalékkal növelni a hatótávot, és visszatért az olcsóbb alapmodell is.
A hamarosan elérhető teljesen önvezető rendszeren kívül Elon Musk más újdonságot is tartogatott a legutóbbi bejelentésére.
A Model S és Model X átdolgozott változatáról van szó, ahol ezúttal nem a formán, hanem a technikán csiszoltak. A két modell többek közt új vezérlő elektronikát és még hatékonyabb elektromotorokat kapott, amivel annak ellenére, hogy az akkumulátor továbbra is 100 kilowattórás, 10 százalékkal nőtt a hatótáv.
A mostantól gyártott Model S Long Range kivitele már 595 kilométert tehet meg egy feltöltéssel az amerikai szabvány szerint,
a Model X esetén 523 kilométer ez az érték, és az európai mérés alapján még ennél is nagyobb lesz ez a szám. A kínálatban újra megjelenik a szerényebb hatótávolságú Standard Range változat kedvezőbb áron, újdonság az adaptív lengéscsillapítás, és az akkumulátor töltése is gyorsabb lett.
A Supercharger V2 töltőről 145 kilowattal, az újonnan megjelent V3 töltőről pedig már 200 kilowattal tölthető a Model S és Model X, ami a felére csökkenti a töltéshez szükséges időt.
Az átdolgozott modellek jobban is gyorsulnak, és akik korábbi évjáratú Teslájukat cserélnék újra, és a Performance változatot választják, a 20 ezer dolláros Ludicrous csomagot, ami szuperautókhoz méltó gyorsulást tesz lehetővé, ajándékba adja.