Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

A hetvenes évek óta nem volt igazán izmos nyitott tetős Corvette a Chevrolet kínálatában, de alig pár héttel az új ZR1 bemutatása után a GM most kabrióként is kihozta a sportautó legújabb változatát. A hamarosan kifutó széria alumínium karosszériája olyan masszívnak bizonyult, hogy nem volt szükség extra merevítésekre, így a kabrió csak 26 kilogrammal nehezebb a kupénál.

A motorja pedig ugyanaz a 6,2 literes, kompresszoros V8-as, amit egészen 755 lóerősre izmosítottak, a legnagyobb nyomatéka 696 Nm. A hétfokozatú kézi vagy nyolcsebességes automata váltóval választható kupé 3 másodperc alatt gyorsul százra, 341 km/óra a végsebessége,

A versenypályán a kupé biztosan gyorsabb, ezért a kabrió értelme az, hogy ebben még jobban hallod a motor hangját. Az autóban négyféle üzemmód közül választhatsz: Stealth, azaz lopakodó módban egészen csendes, de ott a Tour és a Sport, valamint a Track, amikor nyitnak a szelepek, és torkaszakadtából ordít a Corvette ZR1.

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.