Külön-külön, de hasonlóan profin.
Színészek szoktak autóreklámokban szerepelni, nincs ebben se újdonság, se meglepetés. Leonardo DiCaprio Fiat 500-hirdetései most is futnak, a közelmúltból Robert De Niro hipszteres Kia-reklámjaira emlékezhetünk, bár azok sugárzási jogai valószínűleg lejártak, mert a Kia hivatalos csatornáin már nincsenek fenn a videók, a cikkünkből is eltűntek. (Nem hivatalos csatornákon persze megvannak.)
Mucsi Zoltán az utóbbi időben reklámpiaci jolly joker lett.
Teljesen mindegy, hogy
- térkövet:
- bort:
- sofőrállást:
- vagy ingatlanirodát reklámoz, az eredmény zseniális.
A Ford Mustang-kereskedő Mr. Mustang is jól járt, amikor vele próbálta meg bemutatni felhívni a figyelmet a náluk álló Bullittra.
Ezzel azonban nem ért véget az együttműködésük, mert egy újabb videóban Mucsi majdnem eladja az egész szalont a picsába. De csak majdnem.
Thuróczy Szabolcs viszont eddig – tudomásunk szerint – csak az HBO Gót hirdette, ami nem is annyira reklámpiaci megbízás, hiszen a főszereplésével készült Aranyélet és a korábbi Társas játék sorozatot is ott lehet látni. Most viszont ő is egy autóreklámban debütált, halandzsázva koreai nyelven beszélve.
Nem tudjuk, a SsangYong-eladásokat mennyire lendíti meg Thuróczy karaktere, de a saját felkéréseit biztosan, mert egyértelmű, hogy vele is bármilyen termékről vagy szolgáltatásról lehet jó reklámot készíteni.