Nincs két egyforma Pagani, és a sok egyedi Huayra között is különlegesnek számít ez a példány, ami matt sötétszürke festést kapott. A feláras Tempesta csomaggal is ellátták, de alig vezették, ennek felel meg az ára is.
A Pagani összesen száz darabot gyártott belőle, ezért a Huayra jóval ritkább, mint a Porsche 918 Spyder, a LaFerrari és a McLaren P1, amiből 918, 499 és 375 példány került ki a gyárból. De az összes Huayra közt is ritkaságnak számít a képeken látható 2014-ben készült darab, amit gyárilag matt sötétszürkére festettek, ez az első és egyetlen ebben a színben.
A lopakodó-témájú szuperautóhoz a feláras Tempesta csomagot is megrendelték,
aminek a 183 ezer dolláros, azaz 54 millió forintos ára jobb aerodinamikát, kisebb tömeget és titánium kipufogót tartalmaz. A húszezer dolláros, hét darabból álló, méretre szabott táskakészlet már csak apróság ehhez képest, természetesen ugyanabból a bőrből készült, mint a kárpitok.
Plusz lóerőket nem adnak hozzá, nem mintha a gyári ne lenne elég.
A Mercedes-AMG-től származó 6 literes biturbó V12-es motor 730 lóerőre és 1000 Nm nyomatékra képes, amivel 3,2 másodperc alatt katapultál százra.
Nem sokat próbálgatták ezt a Huayrát, még csak ezer kilométer van benne, úgyhogy az RM Sotheby’s aukcióján érte adott 2,4 millió dolláros (705 millió forintos) ára abszolút indokolt.