Nem a feltűnésről és a fényűzésről szól a Toyota Century, hanem a lehető legnagyobb nyugalomról és kényelemről. A retró stílusú luxusautónak már kapható a legújabb generációja Japánban, ahol drágább a Lexusnál is.
Japánban még a luxust is másképp értelmezik, és erre nagyszerű példa a Toyota Century. Nem a feltűnésről és a pazarlásról szól, hanem olyan vevőknek szánják, akik minél nagyobb kényelemben kívánnak utazni. Még a japán miniszterelnök is ezzel a típussal jár, amit 1967 óta gyártanak, és csak nemrég jött ki a harmadik generációja. 2017-ben a tokiói autószalonon mutatták be, és mostantól meg is vehető, kizárólag Japánban.
Klasszikus formája nem változott, pedig az 5,34 méter hosszú luxusautó vadonatúj fejlesztés. Már nem az előd V12-es motorja dolgozik benne, hanem a Lexus LS600h-ból ismerős hibrid hajtás, amiben
egy 5 literes, 375 lóerős V8-as benzinmotor és egy 221 lóerős elektromotor dolgozik össze, a kombinált teljesítmény 425 lóerő.
A légrugókon gördülő limuzinban speciális abroncsok, valamint zajt és vibrációt csökkentő berendezések teszik kényelmessé az utat.
Belül pedig nemcsak még tágasabb, hanem elképesztően kényelmes is az utastér. A két hátsó fotelhez elektromosan mozgatható lábtámasz és 11,6 colos képernyő tartozik, a funkciók az ülések közti 7 colos érintőkijelzőről kezelhetők, a külvilágot pedig a 20 hangszórós hifi hangja és az elektromosan elhúzható függönyözés zárja ki. A Century ezzel a Lexusnál is drágább, 19,6 millió jenbe kerül, ami körülbelül 50 millió forintnak felel meg.