Sokak szerint az autózás igazi élményéhez hozzátartozik a sebességváltóval kapcsolgatás, és számukra lehet érdekes, hogy a Toyota mostantól kézi váltóval is adja az új Suprát.
Csak hálát adhatunk a Toyotának, amiért a kínálatában tart egy olyan sportautót, mint amilyen az új GR Supra. Nem érdemes fennakadni azon, hogy a BMW-vel közösen készítették, ugyanis egy olyan hátsókerék-hajtású, akár hathengeres motorral szerelt sportkocsiról van szó, ami egyre inkább eltűnik az autógyártók kínálatából.
A Toyota ráadásul kétféle motorral is kínálja a Suprát, a háromliteres, 340 lóerős hathengeres mellett van egy belépőmodell is a kétliteres, 258 lóerős négyhengeressel. A váltójuk minden esetben nyolcfokozatú automata, és
mivel a rajongók nagyon vártak egy hagyományos manuális váltós modellre, a Toyota most megadja nekik.
Még érdekesebb, hogy a két motor közül az izgalmasabb hathengereshez lesz elérhető a hatfokozatú manuális váltó, a négyhengeres továbbra is csak az automatával kapható, míg a GR Supra testvérmodelljének tekinthető BMW Z4-nél csak a négyhengerest lehet kézi sebességváltóval rendelni, a hathengerest nem.
Még nem biztos, hogy nálunk is kapható lesz, de a Toyota egy limitált szériás változatot is készített a kézi váltós GR Suprából.
A Lightweight modell csaknem 40 kilogrammal könnyebb a szériánál, a súlycsökkentést a speciális könnyűfém kerekek felszerelésével, valamint az elektromos ülésállítás, a rádió és a bőrkárpit elhagyásával érték el.
Az új modellévre más téren is átdolgozta a GR Suprát a Toyota, többek között finomítottak a kormányzásán, a futóművén és a fékrendszerén is, a kipörgésgátlót pedig természetesen a manuális váltóhoz hangolták. Az átdolgozott Track mód mellett
újdonság a Hairpin+ mód, amivel egy szerpentinen is könnyebb lesz megmozdítani az autó fenekét.
A Supra ezzel feliratkozik erre a listára:
Ez is érdekelhet: