Megérkeztek a hivatalos képek a GT86 tuning változatáról, amely nagyobb felniket és új diffúzort is kapott, a teljesítménye viszont nem sokat változott.

Az autó a GT86 17 colos felnijei helyett 18 colos kerekeken gurul, a küszöbszpojler mélyebbre került, és az első lökhárítón is alakítottak egy kicsit. Az TRD (a rövidítés a Toyota Racing Development kifejezést takarja) hátulján is történtek változások, mivel a kocsi teljesen új, az eddiginél látványosabb diffúzort kapott.

A 2013-as TRD teljesítményben nagyjából megegyezik a GT86-tal: a kétliteres 200 lóerős, 4U–GSE boxermotor 12 lóerővel erősebb, mint az alapváltozatban, de persze maradt a GT86-ban megszokott hátsókerék-hajtás és a hatfokozatú manuális illetve automata váltó.

A TRD árusítása márciusban kezdődik, de a sportos külsőért mélyen a zsebünkbe kell nyúlnunk, hiszen 6500 fonttal, azaz nagyjából 2,2 millió forinttal fog többe kerülni a sima GT86-nál.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
14% Naná, és nagyon keményen.
38% Igen, de menedzselhető.
48% Szerencsére nem.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés