A Prius-tulajt nyilván folyamatosan gyötri a lelkiismeret, mert nem elég, hogy egyfolytában szén-dioxidot lélegzik ki, de néha autózni is szokott, amit messze nem kompenzál azzal, hogy még a banán címkéjét is szigorúan a papírszemétbe dobja. Hiába remek kocsi a Prius, azért az nem szerencsés, ha eminens szuperzöldeket vizionál mindenki a volánjuk mögé környezettudatos, de amúgy teljesen normális emberek helyett. Ideje másképp nézni a Priusra – gondolta a Toyota, csak ő nem egy béna szlogent csinált belőle, mint a Suzuki, hanem tök jó reklámokat.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Sainz olyan ajánlatot kapott, amivel még a Red Bull sem tud versenyezni

További cikkeink a témában