A Prius-tulajt nyilván folyamatosan gyötri a lelkiismeret, mert nem elég, hogy egyfolytában szén-dioxidot lélegzik ki, de néha autózni is szokott, amit messze nem kompenzál azzal, hogy még a banán címkéjét is szigorúan a papírszemétbe dobja. Hiába remek kocsi a Prius, azért az nem szerencsés, ha eminens szuperzöldeket vizionál mindenki a volánjuk mögé környezettudatos, de amúgy teljesen normális emberek helyett. Ideje másképp nézni a Priusra – gondolta a Toyota, csak ő nem egy béna szlogent csinált belőle, mint a Suzuki, hanem tök jó reklámokat.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

A McLaren elismerte, hogy beáldozhatják Piastri futamát Norris vb-címéért

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés