A Supra rajongói csalódottan vették tudomásul, hogy a Toyota a BMW-vel együtt készítette el az új generációt, és a motorja is a németektől származik. A legendás elődjéből származó 2JZ erőforrás azonban gond nélkül belemegy, el is készült az első driftre szánt példány.
Nyilván megvolt az oka a Toyotának arra, hogy a Supra új generációját a BMW-vel közösen készítette el, de a típus régi rajongóit nem vigasztalja, hogy a németektől származó háromliteres, soros hathengeres egyébként egy remek motor. A Supra a 2JZ motoroktól volt az igazi, és nem lepődünk meg rajta, hogy valaki rögtön bele is tett egyet.
Az építés közben készült képeken jól látszik, mennyivel lett szélesebb a gyárinál:
Daigo Saito profi drifter, aki Japánban és az Egyesült Államokban is bajnoki címet szerzett. Az új Suprát az elsők között kapta meg, és a műhelyében szét is vágták, hogy driftre való gépet építsenek belőle.
Az eredeti helyére az előző Supra legendás 2JZ motorja került, amit 3,4 literesre építettek át, a teljesítménye 800 lóerőre, a nyomatéka 880 Nm-re nőtt.
A pilóta kiemelte, hogy az új Supra ideális alap egy ilyen autóhoz, a rövid tengelytávjával és kompakt méreteivel könnyű terelni.
A driftre szánt futóműhöz és a szélesebb kerekekhez alaposan át kellett szabni a karosszériát is, amivel még dögösebben néz ki az új Supra. A gép ráadásul mindössze 42 nap alatt készült el.