Szeretjük mi a gyári állapotú (plusz egy kis rozsda meg némi kopás) Trabit is – de tiszteljük a némileg erősebb példányokat is.

Ebbe az eredetileg kétüteműbe először egy négyüteműből származó 1,1-est épített lengyel gazdája, aztán egyre újabb és nagyobb motorokat. Aztán gyakorlatilag berakott alá egy 1,8-as turbó Audi TT-t, és piszkált rajta egy kicsit.

Az eredmény összkerékhajtás, 270 lóerő, és 15,5 másodperces gyorsulás. 200-ra.

Ez is érdekelhet:

Az IFA történelme a Trabanton és a Barkason kívül is tele van kincsekkel

A „pótos IFA” egy fogalom, de jó néhány típust adott még a világnak a gyár.

(Fotó: Artur Owsiany)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
42% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
58% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Folyékony arany – amikor az ital jóval több, mint élvezet
Hirdetés