Már eleve versenypályás használatra szánták a legutóbbi Viper ACR kivitelét, de ez nem jelenti azt, hogy a tuningcégek ne találnának rajta még valamit, amin dolgozhatnának. Így tett a német Geiger Cars is ezzel a példánnyal.

654 lóerejével már a szériaállapotú Viper ACR is elég izmosnak számít, de a német Geiger Cars még erősebbé tette a 8,4 literes V10-est, méghozzá turbó vagy kompresszor nélkül, csak az eredeti motor áthangolásával. Az eredmény 745 lóerő és 920 Nm, ami már bőven elegendőnek tűnik.

Még így is össze kell szednie magát, aki a Viper ACR kormánykereke mögé ül, hiszen ez a bestia nemcsak hagyományos szívómotoros, de kézi váltós is, így a vezetés tiszta, szűretlen élményét adja. Az új első légterelő és a gigantikus hátsó szárny szorítja az aszfaltra, de azért ennek ellenére is észnél kell lenni, ha a határait feszegetnénk.

Nem árt a vaskos pénztárca hozzá, és nem csak azért, mert a gyári adatok szerint 15,2 liter az átlagos fogyasztása száz kilométeren.

Hanem azért is, mert a sportkocsi átalakítását 40 ezer euróért végzik el az alapáron felül, vagy ha az egész autót rendelnénk meg, a Geiger Cars 219 ezer euróért szállítja le nekünk, ami végképp szuperautó-kategóriába helyezi.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt
Hirdetés