Már eleve versenypályás használatra szánták a legutóbbi Viper ACR kivitelét, de ez nem jelenti azt, hogy a tuningcégek ne találnának rajta még valamit, amin dolgozhatnának. Így tett a német Geiger Cars is ezzel a példánnyal.

654 lóerejével már a szériaállapotú Viper ACR is elég izmosnak számít, de a német Geiger Cars még erősebbé tette a 8,4 literes V10-est, méghozzá turbó vagy kompresszor nélkül, csak az eredeti motor áthangolásával. Az eredmény 745 lóerő és 920 Nm, ami már bőven elegendőnek tűnik.

Még így is össze kell szednie magát, aki a Viper ACR kormánykereke mögé ül, hiszen ez a bestia nemcsak hagyományos szívómotoros, de kézi váltós is, így a vezetés tiszta, szűretlen élményét adja. Az új első légterelő és a gigantikus hátsó szárny szorítja az aszfaltra, de azért ennek ellenére is észnél kell lenni, ha a határait feszegetnénk.

Nem árt a vaskos pénztárca hozzá, és nem csak azért, mert a gyári adatok szerint 15,2 liter az átlagos fogyasztása száz kilométeren.

Hanem azért is, mert a sportkocsi átalakítását 40 ezer euróért végzik el az alapáron felül, vagy ha az egész autót rendelnénk meg, a Geiger Cars 219 ezer euróért szállítja le nekünk, ami végképp szuperautó-kategóriába helyezi.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Pazar sportkabrió a Mercedes-AMG CLE 53 Cabriolet

Hamisítatlan 80-as évek ez a turbós Ford Capri

Matchboxból is lehet már elektromos G-Mercid

További cikkeink a témában