Insignia Grand Sport a neve a legnagyobb Opelnek, ami mindent elárul róla: nagyobb, áramvonalasabb, könnyebb lett és minden jóval felszerelve érkezik.
Megmutatta az első képeket az Opel az Insignia új generációjáról, és bár még csak fotón láttuk az autót, de már most tudni, hogy legalább olyan nagy dobás lesz, mint az elődje volt annak idején. A Grand Sport utónévvel érkező középkategóriás ugyanis rendkívül mutatós darab lett. Megörökölte a Monza tanulmányautó fényszóróit és hűtőmaszkját, sportosan karcsú lett az egész autó.
Az Insignia eddig sem volt egy kicsi darab, de az újdonság hossza három centivel tovább nőtt, így már csaknem 4,9 méteres. A kilenc centivel nagyobb tengelytáv gondoskodik róla, hogy az utasok is kinyújtózhassanak, a három centivel alacsonyabb tetőnek köszönhetően pedig sportosabb is a kiállása. A csomagtere 490 literes, a légellenállási együtthatója pedig 0,26.
Új padlólemezre építi az Insigniát az Opel, ezért rengeteget spórolhatott a tömegén, ami az előző generációhoz képest 175 kilogramm megtakarítást jelent. Már nagyon várjuk, hogy vezethessük is az elődjénél könnyebb autót. Annyit mindenesetre elárult róla az Opel, hogy egy új, nyolcfokozatú automata váltó és összkerékhajtás is lesz hozzá.
Felszereltsége pedig minden eddiginél gazdagabb lesz. 360 fokos felülnézeti képet adó kamerarendszer, head-up display, fűthető első és hátsó ülések, fűthető szélvédő, fedélzeti wifi és természetesen navigáció is lesz az autóban. A gyalogosok védelmében gázoláskor a motorházfedél megemelkedik, az adaptív tempomattal és sávtartóval pedig önmagát is képes vezetni a kocsi.
De ez még nem minden. Az adaptív futómű háromféle beállítása lehet sportos vagy kényelmes, az új LED-es fényszóró pedig, amiben kétszer annyi dióda van, mint az Astra hasonló fényszórójában, 400 méteresre hosszabbítja a fénykévét. Az Insignia Grand Sport hivatalos premierjére egy kicsit még várni kell, jövő tavasszal tartják a genfi autószalonon.