A tulajdonos- és vezérigazgató-váltás úgy hatott az Opelre, mint a csajokra a szakítás, akik hirtelen levágatják/befestetik hajukat. A német márka is valami ilyesmihez nyúlt: mostantól más lesz a logó és szlogen is.
Kicsit segítünk, ha nem láttad meg a részletekig menő változást:
A logó letisztultabb lett, egészen trabantos, és eltűnt az Opel felírat belőle. Csak hogy lásd a különbséget:
A szlogen is megváltozott, eddig az volt, hogy Wir leben Autos, ez németül van, ha esetleg nem sejtenéd, és azt jelenti, hogy Autókért élünk. Mostantól viszont az lesz, hogy The Future is Everyone’s, ez pedig angolul van és annyit tesz csak, hogy A jövő mindenkié.
Akkor már megmutatjuk az Opel-logó evolúcióját, egészen a kezdetektől, amikor még varrógépekben utaztak:
(Forrás: HVG)