A vezető ittas is volt.

Érthető okokból óriási felzúdulást váltott ki a július elsejei tragédia, amikor három autó versenyzése miatt történt egy vétlen biciklis életét követelő baleset az Árpád hídon. A jogalkotók törvénymódosításról, a rendőrség zéró toleranciáról beszél, az állampolgár pedig várja, hogy egyrészt legyen végre biztonságosabb a közlekedés, másrészt ezért ne indulatból, hanem szakmai alapokon tegyenek azok, akiknek ez a feladatuk.

Van értelme újabb kamerákkal, fix traffipaxokkal próbálni megelőzni a következő Árpád hídi tragédiát?

Az időről időre tragédiába torkolló extrém közúti idiotizmus kezelésének nem az a módja, hogy a normális közlekedőket kezdjük jobban szívatni.

Annak az ezüst színű Opel Zafirát vezető férfinek valószínűleg nem a közlekedésbiztonság kérdései jártak a fejében, aki még pénteken okozott-szenvedett balesetet. A jobbra kanyarodó sávból előzte a kocsisort a Róbert Károly körúton, a Teve utcánál, tehát a rendőrség székháza előtt, a megengedettnél gyorsabban, 70 helyett 101-gyel kelt át az Árpád hídon, majd a Szentendrei úti felüljáró kanyarjában többször a szalagkorlátnak csapódott.

Az eset elég egyértelmű, mivel a Teve utcánál előzött kocsisorban egy jelzés nélküli, fedélzeti kamerával felszerelt rendőrautó is állt, amely rögtön az opeles nyomába eredt, ezért másodpercekkel az ütközés után már el is fogták a kocsit vezető 36 éves férfit, aki ittas volt. A jogosítványát bevonták, és járművezetés ittas állapotban vétség gyanúja miatt indítottak eljárást ellene.

(Forrás: Police.hu)

Támogatott és ajánlott tartalmaink
További cikkeink a témában