Nem akartak a sokadik egyformára tuningolt 8-as BMW-vel előállni, ezért gondoltak egy merészet, és a műhelyükben korábban épített Lada Nivát használták ihletnek.

Az osztrák Vagabund Moto a legutóbb akkor szerepelt a Playeren, amikor egy igazán dögös Lada Nivát építettek.

Osztrákok építették a legmenőbb egyedi Lada Nivát

Motorkerékpárokat építő műhelyben készült.

A fantasztikusan stílusos motorkerékpárokat készítő műhelyben rendesen kidolgozták az orosz terepjárót, és most ennek nyomán készültek el a következő autójukkal, egy 8-as BMW-vel.

A koncepció az volt, hogy a Ladánál látott megoldásokat ültetik át a BMW legnagyobb, legdrágább sportkupéjára.

Csak azért nem az M8-at választották, mert annak a szénszálas anyagból készült tetőjére csak nehezen lehetett volna tetőcsomagtartót szerelni, ezért esett az M850i Coupéra a Vagabund Moto választása.

A BMW jellegzetes menetfénye a régi versenyautókat idéző sárga színben világít, a karosszériát pedig a Ladán látott mintára fóliázták.

A 20 colos könnyűfém kerekek a HRE-től származnak, a gyárilag 530 lóerőre képes 4,4 literes biturbó V8-as motor hangját pedig egyedi Remus kipufogórendszer engedi szabadjára.

A Lada után a BMW-re is tetőcsomagtartót szereltek, amin nem is a kisbicikli és a gördeszka az érdekes, hanem a két fényszóró, amire 3D nyomtatással készült a takarósapka, és ami

a tetőn lévő dobozba rejtett akkumulátorból kapja függetlenül az energiát, tehát a használatához nem kell beindítani az autót.

(Fotók: Stefan Leitner, Manuel Schaffernak, autó: Reiterer Autohaus)

Ez is érdekelhet:

Különkiadásban még dögösebb a BMW új 8-as sorozata

Szénszálas tető, kristályüveg váltókar, 530 lóerős V8-as.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

További cikkeink a témában